hey you, yes you
I write history

Singing along


? ? ? ? ?




Mimpi
Sunday, 14 December 2014 @ 04:45 PERMALINK


Salam kawan, nak cita ni! Nak cakap pagi tadi masa aku tido aku mimpi.. mimpi ni indah gila! Kalau boleh aku nak mimpi macam ni tiap-tiap hari. Haha, alhamdulillah. Aku cakap aku rindu dia then Allah bg aku mimpi dia. HAHAHA BEST WEH! Dah la terjaga masa mimpi tu then sambung balik tido dgn dlm hati duk doa bagi boleh sambung mimpi. Haha, then you know what happen? Mimpi aku tadi bersambung weh! Then, bila dah jaga tak ingat dah apa yg aku mimpi.. aku ingat sikit ja haa.. Aku ingat benda yg penting ah. Haha mimpi apa tak leh ah cerita kat sini public sangat hahaha. Tu je nak cakap 745


tq so much ; ayemrawi, images