hey you, yes you
I write history

Singing along


? ? ? ? ?




Doog Wook ah!
Wednesday, 3 December 2014 @ 07:43 PERMALINK



Awak semua! Aku jatuh cinta lagi haha~ tapi kris tetap di hati. Dong wook. Tho. WAEYO?! WAEYO! AHHHHH! Dongwook ngan Daehae cey macam perfact couple dah. Aku nak layan hotel king tapi banyak la ep dia tahun depan nak spm.. hmm, lepas spm lah. Kang aku tengok tak ingat dunia. Muka sunbae aku lulu muka dia muka dia AAA sama dgn dongwook.. percaya tak? Tapi awal2 dulu aku nampak dia macam luhan.. time tu dia hitam sbb sukan latihan punya pasal.. dia tak bersosial dia tak layan perempuann T^T WAEYO SUNBAE? WAE? WAE? TOO HANDSOME TOO GOODLOOKING I JUST KENNOT AHHHHHH. SHUT DOWN


tq so much ; ayemrawi, images